INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY

Toto jsou všeobecné informace pro zákazníky obchudu uzvonilky.cz

Závazné obchodní podmínky najdete zde.

 

osobní odběr na adrese :

Kolbenova 650/22

190 00 Praha 9

Zboží k osobnímu odběru je do Prahy zaváženo vždy 1 x týdně v pondělí. Při doručení zboží, je zákazníkovi zaslána SMS s informacemi o vyzvednutí.

 

Sklad :

areál bývalého Odborného učiliště

Lázeňská 826

289 12  Sadská

Tel. 777 874 187

fax: 325 595 669

e-mail: expedice@kvalitnipovleceni.cz

 

Objednávky

objednávku je možno učinit jedním z následujících způsobů:
prostřednictvím e-shopu na adrese  www.uzvonilky.cz

e-mailem :   expedice@kvalitnipovleceni.cz

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. O obdržení objednávky bude zasláno potvrzení této objednávky na Váš e-mail.

Pokud jste zvolili platbu převodem, prosíme o úhradu kupní ceny uvedené v zaslaném potvrzení objednávky (CELKEM s DPH) na účet číslo: 2800422905/2010 FIO Banka. Jako VS prosím vždy uvádějte číslo objednávky.

Objednávky většinou vyřizujeme do 3 pracovních dnů, a to prostřednictvím české pošty nebo přepravní službou PPL. Způsob dopravy a platby si zvolí zákazník při objednávce.
Pokud nebudeme schopni objednávku vyřídit do 7 dnů budeme Vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu (pokud ho uvedete).

 

Poštovné

Zboží bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce, proto je třeba řádného vyplnění veškerých údajů, včetně telefonu a e-mailu v objednávce. Objednané zboží je zasíláno na  dobírku, nebo prostřednictvím platby předem. K ceně je připočteno poštovné dle platných tarifů České pošty (při platbě převodem 79 Kč, při platbě dobírkou 99 Kč) a PPL (při platbě převodem 109 Kč, při platbě dobírkou 129 Kč ). Pokud objem objednávky dosáhne stanovenou mez 2 000,- (při dopravě Česká pošta - Balík do ruky), respektive 3000,- (při dopravě PPL) nabízíme Vám možnost poštovné neplatit. Balné u nás neplatíte u žádné objednávky.

 

Platby a odběr

Platbu za zboží můžete provést několika způsoby:

  • bankovním převodem
  • dobírkou
  • hotově

Odebrat zboží můžete:

  • Kurýrem PPL
  • Osobním odběrem (dle předchozí dohody)
  • Poštou (dle výběru při objednávce)

 

Storno objednávky

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu do 24 hodin od odeslání objednávky naší firmě. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka speciálně zhotovit. Nepřevzetí zásilky nelze považovat za platné odstoupení od smlouvy, v případě nepřevzetí zásilky bude požadována úhrada vzniklých nákladů.

 

Reklamační řád

Případné reklamace vyřizujeme dle reklamačního řádu, v souladu s Občanským zákoníkem a se Zákonem o ochraně spotřebitele. Pro reklamaci doporučujeme použít přiložený reklamační protokol.

Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s reklamovaným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit reklamační protokol. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)

 

Vrácení zboží

Při vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě prosím použite tento formulář případně kopii faktury. Z druhé strany faktury prosím nezapomeňte uvést číslo Vašeho účtu

Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku

Pokud se pro vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě rozhodnete využít sítě Zásilkovna, můžete využít postup jako u reklamovaného zboží. V tomto případě Vám od vracené kupní ceny bude odečtena částka 49 Kč za dopravu zboží od Vás k nám. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s vraceným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit tento formulář pro odstoupení od smlouvy. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce a Vám bude následně odečtena z vracené částky. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)

Ochrana osobních dat

Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout plnohodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy bez vašeho souhlasu poskytnuty žádnému třetímu subjektu s výjimkou * a přepravce. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

Informace k elektronické evidenci tržeb (EET)

náš e-shop je povinen se zapojit do systému EET od 1.3.2017

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

OTAzZ